de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 22 december 2016

Winter Wonderland


Hallo Allemaal,

Vandaag de laatste kaart die ik maakte voor dit jaar, nr.66  met het mooie papier van ScrapBerry's Winter Wonderland ook het plaatje is daarvan..

Het plaatje gemat op een stans van Noor Design,afgezet met een gouden kralenrandje..


achter het plaatje een stans van MD daarop een laagje van glitter stof..de sterrenstans is van Crealies, daarop een houten ster..


aan de zijkant een stans van Magnolia, stukje lint langs de banner (die kleine bruine puntjes), afgewerkt met een dubbele strik van organza en goud..vastgezet met een brad..


zo'n mooi winters plaatje, de tekst Winter Wonderland zat ook bij het DP..

Ik ben toch maar weer begonnen aan een kerstkaart voor volgend jaar..Vanmiddag de instop stroken aan mijn dekbedhoezen gestikt..ook weer klaar..

Nog een paar dagen dan is het kerst..wens iedereen alvast hele fijne Kerstdagen..

groetjes, Ans.

Challenges:

50 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht kerstkaart is dit weer en het plaatje is ook zo lief. Mooi met die houten ster en dat lint langs de banner.
    Fijne dag en groetjes, Els

    Ps. Dank je wel voor je prachtige kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer zo'n mooie kaart Ans, altijd tot in de details afgewerkt, lintjes, kantjes, kleine malletjes als accentjes (de ijspegeltjes bvb vind ik ook een tof extraatje!)
    Fijne kerst!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een schitterende kaart Ans.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige winterse kerstkaart Ans ,
    Sfeervolle kerstdagen toe gewenst *
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just beautiful Ans, love the whole concept of your gorgeous card. Merry Christmas to you and your family.xx.xx
    {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Ans!...Mooi winters plaatje heb je gebruikt de kralenrand langs je plaatje geeft een mooi effect.
    Ook fijne kerstdagen gewenst.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Ans. Ik zag de naaimachine al voorbij komen.
    Jullie ook fijne dagen!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een toppertje Ans...mooie combi hoor!
    Ik heb bij Aliexpres toch nog de stans gevonden!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gave kaart weer Ans. Ik was blij er nog veel over te hebben, want ik kreeg 3 kaarten waar ik niet op had gerekend. Dus terugsturen dan zolang het nog ken. Heb ook nog een Nieuwjaarskaart. Ik denk dat ik die ook nog wel moet gebruiken. Ik heb er totaal 56 verstuurd. En hier in de buurt er nog 9 weggebracht.
    Nogmaals Fijne Kerstdagen en grts van leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PS het gouden kettinkje vind ik super staan. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gedaan weer Ans. Alles klopt weer helemaal. Mooi kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, echt een winter 'wonder'land. Prachtig gewoon.
    Lia, Dt 52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi plaatje en wat een mooie afwerking weer! Super gedaan. Ben nog niet begonnen aan de nieuwe kaartjes maar moet wel weer iets gaan aan 52WTC natuurlijk. Dus misschien vandaag weer even aan de knutsel! Ans hele fijne kerstdagen met gezin en familie en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje en ook jij Ans hele fijne feestdagen en een gelukkig,gezond en creatief 2017 xx

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje Ans, voor jou ook hele fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en vooral een creatief 2017 gewenst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig mooi! EN als je in de flow zit.... lekker doorgaan!
    Ik ben in huis ook lekker bezig, wordt steeds gezelliger!
    Heel fijne dagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart het plaatje komt mooi uit met de kleuren.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat mooi Ans...lief plaatje wat mooi uitkomt bij die 'ijzige' kleuren...heel stijlvol en elegant!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige afsluiter van het jaar Ans.
    Je hebt prachtig papier gebruikt, zo mooi hoe alles weer bij elkaar past.
    Dank je wel voor je prachtige kerstkaart, je snapt wel dat ik hier héél blij mee ben.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie afsluiter voor het einde van 't jaar.
    Lief plaatje en een hele mooi afwerking.
    Het hele jaar door heb ik van je blog en mooie kaartjes genoten en dat ga ik in het nieuwe jaar vast ook wel doen.
    Dankjewel Ans.
    Fijne Feestdagen !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Ans wat een PRACHTIGE winterse kaart heel mooi van opbouw mooi van kleuren echt een toppertje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Ans. Mooie kleurtjes.
    Groetjes, Veerle

    (Hé Ans wat de KKT betreft, je kan ook pastel groen en pastel oranje gebruiken. Er staat niet bij welk groen en oranje. Heb ik ook gedaan op enkele kaarten)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Ans. Super combinaties en mooi papier!
    Fijne feestdagen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie kaart! Prachtig plaatje Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart Ans.
    Prettige feestdagen.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart En weer zo prachtige gemaakt! lekker doorgaan Ans. Geen stress volgend jaar.... IK ga ook door. IK moet eerst de boel opruimen en nog strijken. Vanmorgen naar de kapper. Dan weet je het wel.... Fijne dagen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart weer Ans.
    Fijne feestdagen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende laatste kerstkaart Ans....een mooie afsluiter van het jaar!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje Ans, zo'n mooie koele tinten en mooie plaatje van het hertje. Ik wens je hele fijne feestdagen toe met je naasten, en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Hartelijke groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook al zo mooi! Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Mijn complimenten.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook je laatste kaartje voor dit jaar is weer PRACHTIG Ans....alle details zo zorgvuldig bij elkaar geschikt...
    Ik wens jou en je dierbaren hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A fabulous card Ans, such a beautiful image and super design with lots of lovely details.
    Wishing you a very Merry Christmas and a Happy New Year.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een schitterende kerstkaart heb je er weer van gemaakt Ans - een supermooi geheel.
    Fijne kerstdagen.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig kunstwerkje is het weer geworden Ans

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Ik wens je hele gezellige kerstdagen en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow....weer zo'n mooie, soms wou ik dat er meer freubel tijd voor me inzat! Maar bij jullie geniet ik ook van al het moois!!! Ik wil jullie nog even hele fijne kerstdagen wensen Ans en je bedanken voor je vriendschap het afgelopen jaar! en de geweldige Sint surprise! Heerlijk van de vrije weken genieten samen en de allerbeste wensen voor het jaar wat komen gaat!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige kaart, Ans. met mooi kleuren en details.
    Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooie details en afwerking heb je weer gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een schitterende kaart en fijne feestdagen gewenst
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit is zo mooi!! Prachtige kaart.
    fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hele fijne kerstdagen Ans.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat later maar hier ben ik ... wat is je kaartje weer een plaatje Ans ... Alles is weer zo prachtig gecombineerd .... Een plezier om te bewonderen ...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddicion !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi hoi Ans,
    de kerstdagen zijn alweer voorbij, eerder niet in de gelegenheid geweest om te bloggen,
    je kaartjes zijn weer supermooi, ook het verjaardagskaartje!
    Jij bent ook weer ijverig bezig geweest las ik, met je beddengoed hihihi...
    hopelijk ook fijne kerst gehad!!?
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dit is weer een pracht van een kaart, ik had hem nog niet gezien.
    Jouw kaarten zijn altijd zo mooi met hele kleine details en perfect gemaakt.
    Heel veel precies priegel werk daarbij vergeleken zijn mijn creaties weer heel anders haha.
    Prachtige kleuren en papier heeft deze kerstkaart!
    Geniet samen van een fijne vakantie.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wonderful!Thanks for joining us at cards and more and good luck! Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen